piątek, 20 lipca 2012

Początek

Dzisiejszego dnia zataczałem dosyć szerokie kręgi w internecie. Przeglądając artykuły na prawdę o wszystkim i o niczym doszedłem do wniosku, że chciałbym dodać zamieścić swoją opinię w internecie. W ten sposób narodził się pomysł na prowadzenie bloga i jakoś ten pomysł urzeczywistniać.

Jak wskazuje tytuł blog będzie przedstawiał moje prywatne opinie dotyczących otaczającego mnie świata. Na pewno blog ten nie będzie się skupiał na moim życiu osobistym - kieruję go na osobiste wnioski i interpretacje.

Nie potrafię odpowiedzieć jednoznacznie "dlaczego" chcę prowadzić ten blog. Nie czuję się autorytetem, czy też osobą mająca znaczącą wiedzę na - tak naprawdę - jakikolwiek temat. Chcę jednak, żeby wszystkie moje opinie były obiektywne - nie mam w planach reklamowania danych produktów. Zgodziłem się na wyświetlanie reklam "obok" treści - co widać. Nie chciałem ich umieszczać wewnątrz, bo byłoby męczące dla osoby czytające zamieszczane przeze mnie treści.

Niedługo zamieszczę swój pierwszy bardziej konkretny wpis - dotyczyć będzie on "Pokolenia Y" - mojego pokolenia (jestem urodzony w roku 1992). 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odsłony w ostatnim miesiącu